niedziela, 5 czerwca 2016

ISU 152, 1/72 PST

Dziś krótko i prawie bez opisu. Model sowieckiego działa samobieżnego  ISU -152,  białoruskiej firmy  PST,  w skali 1/72. Produkt posiada sporo  wad fabrycznych, z których najbardziej bolesną jest złe odlanie kół jezdnych i rolek podtrzymujących gąsienice. Brakuje w nich niekiedy fragmentów obręczy. Inna wada to uproszczony i niezbyt fortunny co do kształtu hamulec wylotowy haubico -armaty, który wykonałem od podstaw. Po wielu latach wyjąłem działo z gabloty i wykonałem solidny brudzing.
Malowanie pojazdu na podstawie instrukcji producenta. Nie udało mi się znaleźć zdjęcia tego konkretnego egzemplarza.

3 komentarze:

  1. Świetna robota. Takie coś na stole zawsze budzi respekt przeciwnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Bartku. Niestety, jak wiadomo gracz ze mnie żaden, więc model stanie na półce, wśród wielu innych, które nigdy nie 'wystrzelą'. ;-)

    OdpowiedzUsuń