niedziela, 15 maja 2011

Zamiast wstępu

Serdecznie witam wszystkich czytelników. Na początek  podziękowania oraz nieco wyjaśnień. Wielokrotnie zachęcany i dopingowany przede wszystkim  przez mojego przyjaciela Michała -Kadrinaziego, znanego z wielu historycznych for internetowych  czy  świetnego bloga
http://kadrinazi.blogspot.com/
na którym można znaleźć ogrom informacji o kapitalnym znaczeniu dla wojskowości XVII-wiecznej, a także kilka innych osób postanowiłem spróbować dołączyć, do jakże szacownego grona autorów blogów o tematyce z pogranicza  historii wojskowości , modelarstwa i wargamingu .
Michałowi oraz  pozostałym osobom pięknie dziękuję za wsparcie i przekazywane wielokrotnie impulsy do wykazania się niniejszą inicjatywą .
Mam nadzieję że blog ten spotka się z zainteresowaniem a treści w nim zawarte okażą się przydatne czytelnikom.Znajdzie się tu m.in miejsce dla porad i  tricków modelarskich, teksty poświęcone broni i barwie,  wycinkowe opisy działań bojowych czy informacje o terenach na których toczono walki.Mam tylko nadzieję że nie zabraknie mi czasu na prowadzenie bloga.
Pozdrawiam Artur.

2 komentarze:

  1. No super wiadomość, nareszcie! Zapowiada się dużo ciekawego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytania raczej dużo nie będzie Michale, więcej oglądania ;-)to mniej pracochłonne;-)

    OdpowiedzUsuń