środa, 1 stycznia 2014

Muszkieterowie piechoty cudzoziemskiej RON cz. 5

Przedostatni już odcinek serii o muszkieterach radziwiłłowskich. Tym razem dwie podstawki w pozycjach klęczących. Trzy figurki pomalowałem  mniej więcej jednolicie kolorystycznie. Jako, że nie mamy pewnych dowodów na istnienie jednolitej barwy w tym regimencie, tak zresztą jak i w ogromnej większości z nich,  pozwoliłem sobie wykonać tylko jedną kompanię w strojach żółto czarnych, na jakie  wskazuje nam jedno ze źródeł ikonograficznych. Jak zawsze nie zabrakło również konwersji. 


Korzystając z okazji życzę wszystkim  czytelnikom Szczęśliwego Nowego Roku !

Pozdrawiam
A. 



2 komentarze:

  1. Świetni. Nie mogę się doczekać widoku całego oddziału, zrobionego na jakimś tle jak to masz we zwyczaju. Bardzo klimatyczni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inkubie!Wczoraj zrobilem przymiarkę do zdjęcia grupowego z tłem krajobrazowym. Niestety wszystkie tła jakie mam, są za małe. Trzeba będzie coś innego wykombinować. Nie ułatwia sprawy to że nie mam pojęcia o obróbce graficznej zdjęć. Może zrobię coś z terenów w tle.

      Usuń